WYCIECZKA NA DOLNY ŚLĄSK

IMGP1834

09 paź WYCIECZKA NA DOLNY ŚLĄSK

W dniach 22 – 24 września  Komisja Koła NSZZ ,, SOLIDARNOŚĆ ‘’ Wydziału 500 zorganizowała wycieczkę dla swoich członków wraz z rodzinami na DOLNY ŚLĄSK.  Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Wrocławskie  ZOO a  w szczególności AFRYKANARIUM.  Pogoda nam dopisała i w dalsza drogę do miejscowości Sierpnica niedaleko Książa jechaliśmy w doskonałych nastrojach. W sobotę po obfitym śniadaniu  pojechaliśmy zwiedzać zamek  Książ wraz z przewodnikami  po trasie od ,,Piastów do drugiej wojny światowej”.   W drodze powrotnej, przed kolacją zrelaksowaliśmy się w palmiarni . Przed przystąpieniem do posiłku nastąpiła mała niespodzianka.   Wśród uczestników wycieczki byli dwa nowi emeryci Andrzej Owczarczyk i Henryk Kostrzewa,  którzy otrzymali pamiątkowe dyplomy i polary z logo NSZZ Solidarność . Zabawa trwała do późnych godzin, ale w niedziele wszyscy punktualnie i w komplecie stawili się  na śniadaniu .  Zaplanowane na niedzielę zwiedzanie Kłodzka ze względu na pogodę zmieniliśmy na zwiedzanie podziemnego miasta na Osówce, gdzie z uwagą wysłuchaliśmy przewodnika, który przytoczył nam historię budowy tuneli  na Dolnym Śląsku .  W drodze powrotnej na Górny Śląsk zatrzymaliśmy się w Kłodzku na posiłek .  Mimo zmienności pogody, jaka nam towarzyszyła na wycieczce  dało się odczuć,  ze wszyscy są zadowoleni.

IMGP1891 IMGP1859 IMGP1855 IMGP1852 IMGP1846 IMGP1834 IMGP1822 IMGP1789 IMGP1776 IMGP1754 IMGP1749 IMGP1742