WYCIECZKA DO KARPACZA

IMGP3750 (2)

10 paź WYCIECZKA DO KARPACZA

W dniach 21-23 września Komisja Koła NSZZ „Solidarność” Wydz. 500 zorganizowała wycieczkę dla swoich członków i ich rodzin do Karpacza i okolic.

Pierwszego dnia, po przybyciu na miejsce, zakwaterowaniu i obiedzie w Pensjonacie „Pegaz”, zwiedzaliśmy z przewodnikiem miasto, świątynię Wang, Dziki Wodospad.

Spacerując uliczkami wysłuchaliśmy opowieści o karkonoskich tajemnicach.

Wieczorem w pensjonacie kolacja z muzyką i zabawą do późnych godzin nocnych.

W sobotę po śniadaniu wyprawa w góry. Najpierw kolejką krzesełkową na Kopę (1350m.n.p.m) a dalej pieszo na Śnieżkę (1602m.n.p.m). Na szczycie chmury, zimno i wiatr ale humor nas nie opuszczał. Później zwiedzaliśmy okolice Pałacu Łomnica i folwarku oraz Zespół Parkowo-Pałacowy w Bukowcu z romantycznymi ruinami opactwa i zamku z wieżą widokową i herbaciarnią. Po udanym i wyczerpującym dniu wróciliśmy do pensjonatu na posiłek i  zasłużony odpoczynek.

Niedziela była ostatnim dniem naszej wycieczki. Po obfitym śniadaniu pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby, gdzie każdy mógł spędzić czas wg swego uznania. Następnie  zatrzymaliśmy się przy Wodospadzie Szklarki, po czym nieco zmęczeni ale bardzo szczęśliwi  udaliśmy się do Gliwic.

IMGP3524 (2) IMGP3541 IMGP3551 (2) IMGP3668-1 (2) IMGP3681-1 (3)