Szczawnica 12-14.05.2017r.

received_676591772551571

30 maj Szczawnica 12-14.05.2017r.

Miesiąc Maj,to nie tylko kwitnące kasztany i czas na egzamin dojrzałości-maturę,to również miesiąc w którym członkowie komisji koła W-420 NSZZ SOLIDARNOŚĆ tradycyjnie już organizują coroczną wycieczkę.

Tym razem wybraliśmy się w piękne,położone nad Dunajcem Polskie Pieniny.To była pod każdym względem udana wycieczka.Początkowa aura, która nam nie sprzyjała w dniu wyjazdu, dostosowała się później do naszego doskonałego nastroju i po dotarciu na przystań Flisaków udaliśmy się w promieniach słońca na dwu godzinny spływ przełomem Dunajca podziwiając piękno otaczającej nas przyrody i wysłuchując opowieści góralskich o samym spływie i jak i historii regionu.

Sobota to dzień nowych nie zapomnianych wrażeń w którym to zwiedziliśmy zamek w Niedzicy i odbyliśmy rejs gondolami po zalewie Czorsztyńskim z przystankiem na zwiedzanie ruin zamku Czorsztyn, oraz spacer po zaporze Czorsztyńskiej.

Po powrocie do pensjonatu SZALAY, wieczorem wspólne grillowanie i doskonała zabawa wszystkich uczestników wycieczki.W niedzielne przed południe spędziliśmy czas wedle własnego uznania ,a po obiedzie wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na szczyt góry Palenica skąd podziwialiśmy w blasku wiosennego słońca piękny krajobraz nie tylko Pienin ale również widocznych na horyzoncie ośnieżonych Tatr.

Nieco zmęczeni ale bardzo szczęśliwi i rozśpiewani udaliśmy się w drogę powrotną do Gliwic.